En toen was het alweer voorbij

Hoi,

Ondertussen zijn de 3 maand bijna voorbij. Er zijn een hoop dingen gebeurt en met name de laatste weken waren erg druk, vandaar geen/weinig updates.

Afgelopen week zijn we bij andere kinderopvangen wezen kijken en een school.Ook hebben we bij het hoofd van stage een nacht geslapen. Zij woont in Pieksemaki, dit was erg gezellig.

Morgen is dan echt de laatste dag en zijn we klaar met ons avontuur in Finland. Het was leuk, interessant. Ik heb veel geleerd en daar ben ik erg blij mee.

Omdat de stage dagen altijd anders waren , maar ook weer hetzelfde (lekker duidelijk), vind ik het niet boeiend om daar meer over te vertellen. Ook de andere kinderopvangen, zijn anders maar niet zo anders om daar over te schrijven.

Dus dit was dan mijn allerlaatste stukje. (of niet?)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn blog te lezen , ondanks dat het niet zoveel veel was dan dat ik het begin dacht.

En dan ga ik nu nog even genieten van de aller laatste dagen.

Doei doei,

Bedankt voor het lezen!!!

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust. Ik beantwoord de vragen in dan echt mijn aller laatste stukje. Natuurlijk mogen dit ook dingen zijn die niet te maken hebben met de kinderopvang. Omdat het voor mij nu allemaal heel normaal is weet ik niet zo goed meer wat ik moet vertellen.

1. Yvonne:
    5 juni 2017
    We kijken er naar uit dat je thuis komt! En deze ervaring neemt niemand je af! Ik ben trots op je! Want hoe mooi het land ook is. Het was niet de makkelijkste plek om 3 maanden te zijn!
  2. Oma:
    5 juni 2017
    Ik snap het, alles word op een gegeven gewoon,maar als je straks weer terug in nederland bent zul je merken hoe een bijzonder avontuur dit was.
    Tot donderdag lieve meid.
  3. Mieke Muilwijk:
    Hi Romy,
    Haha, veel gebeurd, maar je geeft het weinig woorden. Wat voor school, hoezo slapen bij het hoofd van stage? Nou ja, misschien vertel je wel meer als je terug bent. Dan wachten we daar maar op...
    Sterkte met het afscheid en vast een goede terugreis.