Nog 3 weekjes....

15 februari 2017 - Groningen, Nederland

Hoi,

Over 3 week is het zover, dan gaat het avontuur van Marlin en mij in Finland beginnen. Voor de mensen die het nog niet weten (waarschijnlijk weet iedereen dit al maar), Donderdag 9 maart vlieg ik naar Finland, om daar vervolgens 13 maart te beginnen met mijn stage op de kinderopvang. Dinsdag 6 juni is mijn stage afgelopen en op 8 Juni vlieg ik weer terug naar Nederland.

Maar eerst nog heen en geloof me , je moet er best veel voor voorbereiden. Van een Engelse praktijkovereenkomst tot aan een Erasmusbeurs. Nog een paar kleine dingen en ik ben klaar voor het avontuur.

Ik ga wonen in Suonenjoki, dit ligt 350 km van Helsinki. ik slaap in een appartement samen met Marlin. De rest vertel ik later..

Op deze blog deel ik mijn ervaringen, van het stage lopen op een Finse kinderopvang, tot aan het zelfstandig wonen in een vreemd land. Ik denk dat ik elke week een stukje zal plaatsen, maar dit merken jullie vanzelf.

Ik hoop dat jullie net zo uit kijken naar mijn verhalen, als ik naar mijn avontuur.         Doei doei

1. Yvonne:
  4. Bert Boonstra:
    Leuk hoor spannend
  5. Dave talens:
    16 februari 2017
    Spannend hoor ... ik vind knap van je volgens je vader kom ik niet verder dan Enkhuizen
  6. Peter en catrien:
    16 februari 2017
    Heel stoer van jou en wij gaan je zeker volgen wij wensen jou heel veel plezier
  7. Yoka:
    16 februari 2017
    Leuk, we gaan je zeker volgen
  8. Karin:
    17 februari 2017
    Succes meid!
    Ben benieuwd naar je avontuur.